בשעה טובה ומוצלחת, הכרך הראשון של "אגדות אמיתיות" יצא לאור. 31 סיפורים מאוירים על ידי 31 מאיירים ומאיירות. 181 עמודים של תוכן איכותי מלמד ומהנה.

"אגדות אמיתיות" זו תוצאה של קרוב לעשור של עבודה קשה.
על מנת להגיע אל השפה והסגנון המתאים של האגדות עבדתי בשיתוף עם בתי ספר, גני ילדים ומחלקות ילדים בבתי חולים, שם סיפרתי את האגדות לכל מי שרצה לשמוע.
ספר זה הינו הכרך הראשון מתוך 12 כרכים נוספים שבכוונתי להוציא, אם הגורל ירשה לי לחיות עד אז.
התכנית המלאה היא לפרסם בסך הכל 365 אגדות בנואי אמונה, אמנות, מדע, אדם ומדינה, אנשי רוח וקטגוריה שישית בשם "חיים נפלאים" שמספרת על חייהם של אלה שלא ניתן להכניס לתוך רובריקה נוחה ומסודרת.
במהלך העבודה של איסוף ועריכת האגדות נעשה מאמץ לתת ייצוג הולם לדמויות נשיות וייצוגים מגדרים אחרים, כמו גם ייצוג הולם לעמים ותרבויות אחרות המוציאות אותנו מהנרטיב היורוצנטרי המוכר.
על מנת להציע ייצוג וויזואלי שמשקף את העושר התרבותי והמגוון הסגנוני של האגדות חיברנו לכל אגדה אמן אחר אשר הציע את הפרשנות שלו לסיפור.
הספר נוצר עם המרחב הייחודי של "שעת הסיפור" בראש, מה שהשפיע רבות על הבחירות העיצוביות שלו, מבחירת הדף והגופן ועד להחלטה לנקד את כל האגדות, על מנת להתאים לקוראים בראשית דרכם ולעזור להורים במלאכת ההקראה.
עם שעת הסיפור לנגד עיננו החלטנו שלספר אין ולא תהיה גרסא דיגיטלית. בעולם המודרני לא חסרות שעות מסך וחשבנו שיהיה נכון שהספר ישאף ליצור מרחב משפחתי משולל מסכים.
עם זאת, על מנת לשתף את הקוראים עם תהליך כתיבת הספר, אגדות שונות ממנו מתפרסמות בדף הפייסבוק שלנו "אגדות אמיתיות".
האגדות המתפרסמות שם מופיעות בשלבים שונים של הכנתם, מהטיוטות הראשונות, דרך השילוב של האגדות עם איורים מקוריים ועד לשלבי העריכה השונים והניקוד.

רכישת הספר ומה בתכניות

בשלב זה ניתן לרכוש את הספר אך ורק מהאתר של הוצאת פנק.
בנוסף, אנחנו עובדים בימים אלה על הכרך הבא של אגדות אמיתיות וגם על פודקאסט "אגדות אמיתיות" שפרטים לגביו נפרסם בהמשך.