חברים יקרים, בשעה טובה 2020 מאחורינו וחשבנו שאחרי שנה ארוכה כל כך הגיע הזמן לעדכון מלא על כל הספרים שלנו, אלו שיצאו ואלו שבדרך…

אגדות אמיתיות:

ראשית נעדכן שאחרי שבמהלך השנה נגמרה המהדורה הראשונה של הכרך הראשון ובמשך מספר חודשים לא היה ניתן להשיג אותו, אנחנו שמחים להודיע שיצאה הדפסה שנייה והספר שוב זמין באתר ההוצאה.

השנה האחרונה הביאה איתה גם שני שיתופי פעולה מרגשים: 'מוזיאון בת ים לאמנות' העלה תערוכת ילדים נפלאה בשם "אגדות אמיתיות" בעקבות מאיירים מהספרים שלנו. עם עבודות נפלאות של ליהי וייס, חן לב, אדוה רודן ואחרים. בנוסף התחברנו עם 'בית אבי חי' לעונה חדשה של הפודקאסט של "אגדות אמיתיות" שכולה דמויות יהודיות וישראליות.  אם כבר הזכרנו את הפודקאסט שלנו שמוקלט באופני "שלג" בירושלים. הסגרים הרבים עשו לו רק טוב והשנה עברנו את קו רבע מיליון האזנות (!)

תערוכת ילדים נפלאה בעקבות מאיירים מהספרים שלנו

זה כמובן נפלא, אבל הטעם המתוק נמהל גם בטעם המר של התקופה האחרונה. שני שיתופי הפעולה האלה נוצרו במאמץ רב על מנת לעלות ביחד עם היציאה של הכרך השני של "אגדות אמיתיות", אשר יצא למכירה מוקדמת כבר לפני שנה ואמור היה לצאת לקראת שבוע הספר. מאז שבוע הספר בוטל וכל אחר מעשרות האמנים, העורכים והמעצבים שעבדנו איתם על הספר ביקש דחייה והארכה. כל בקשה כזו התקבלה על ידינו בהבנה.

עכשיו אנחנו שמחים להגיד שסיימנו לאסוף את כל האיורים משלושים המאיירים השונים, הספר עבר שלושה סבבי עריכה (ספרותית, לשונית וניקוד) ועתה הוא נמצא בשלבי ההגהה האחרונים, אחריהם נוכל להתקדם לעימוד ודפוס. אף אחד לא מתוסכל מהעיכובים האלה יותר מאיתנו. הספר הזה הוא ספינת הדגל של ההוצאה שלנו ואנחנו לא יכולים לחכות עד שגם אתם תוכלו להנות ממנו.יחד עם זאת, למרות הלחץ לקידום הוצאת הספר בהקדם האפשרי, חשוב לנו להגיד שאנחנו מחויבים להוצאת מוצר איכותי וטוב אשר יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו עם הספר הראשון. 

בינתיים, למי שלא הספיק לתמוך בהוצאת הספר, אתם מוזמנים להנות מהמחירים המיוחדים של המכירה המוקדמת בקישור הזה: אגדות אמיתיות – כרך ב'.

ליד המזבח של המושב:

אנחנו שמחים להודיע שיצא בהוצאתנו ספר חדש ונפלא, הראשון מסדרה חדשה שלנו שמבקשת לתת במה לקולות הצעירים של הספרות המקומית.

עברי שרביט "ליד המזבח של המושב"

"ליד המזבח של המושב" הוא קובץ סיפורים קצרים, מטורפים ונפלאים המציע מנעד מכשף של נקודות מבט שונות הנעות מריאליזם פנטסטי לפנטזיות פואטיות. בין הסיפורים נשמע את קולם של קרני שמש והד של אקדח, חיילים בירושלים פוסט-אפוקליפטית ועלה של חסה עם משהו חשוב להגיד. אם אתם אוהבים ספררים שמעלים חיוך וגורמים לקורא לשאול "רגע, מה?" במהלך הקריאה – זה הספר שלכם.

הספר נכתב על ידי הסופר הצעיר עברי שרביט, דתי לשעבר שהפך נווד בהווה, את הסיפורים המופיעים בו, הוא כתב על פני העשור האחרון, בזמן שנע בין ערים לשדות, מתחת לנורות פלורסנט ולאור מדורות משונות.

לינק לרכישה: ליד המזבח של המושב

רצינו לסיים בפניה אישית אליכם, הלקוחות והחברים של 'הוצאת פנק', אנחנו יודעים שרבים מכם הורים לילדים צעירים. אין ספק שהשנה הזו הייתה קשה לכולם, אבל כולנו יודעים עד כמה השנה הזו הייתה קשה במיוחד להורים לילדים בגילאי הגן והיסודי. לכן רצינו רק להגיד לכל אחד ואחת מכם "כל הכבוד!". על כל הזמן שהצלחתם להגשים עם הילדים, על כל הזמן שהצלחתם לגנוב לעצמכם, על כל הזמן שטיפסתם על הקירות והצלחתם שלא להשתגע, על כל הזמן שבו שחררתם והרשיתם לעצמכם להשתגע – כל הכבוד!

נתראה בעדכון הבא,

אנחנו כאן בכל שאלה.

הוצאת פנק